02.21

Hej på er mitt i natten :) Jag har nyss kommit hem från jobbet, fyfan vilket flum haha :P Men det var kul och tiden gick fort, skönt :) Fick även gå hem lite tidigare :) Så nu sitter jag här, inte så trött som jag borde, men ska snart gå ner och läsa. Man är alltid så mycket uppe i varv när man kommer hem.. Juste, kollade på en av mina favoritfilmer idag, Vera med flera :P Den är så himla bra men jag börjar alltid gråta när hon går vilse i skogen och sen kommer tillrätta till sin mamma :P I just love that movie!

Men nu är det så mycket tankar som snurrar om allt och inget, mat, träning och annat skit. Varför kan allt inte bara vara som förr? När man åt det man ville och man tränade när man ville, det var inte svårare än så.. Men nu är det så mycket mer skit som spelar in och tankar som spökar: "Du borde inte äta den kakan" eller "du borde träna istället för att ligga här i soffan". Jag blir så trött på allt sånt ibland, vill bara äta och träna för att det är gott och för att det är kul, utan alla baktankar..

Men nu ska jag gå och sova, försöka iaf..

Old pic


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0