Bättre

Hej läsare, förlåt dålig uppdatering.. Men dagen på jobbet var verkligen jättejobbig och det var bara kaos hela tiden, man kände sig otillräcklig och värdelös och våra gäster var inte sena med att påpeka detta. Det gjorde såklart att man var lite ledsen när man kom hem.. Ville bara dra täcket över huvudet och försvinna, inte blev det bättre av att jag och pappa bråkade.

Skrev inte så mycket igår, beror på att jag inte gjorde så mycket :P Jag var en sväng i centrum dock och köpte ett par skor som jag ska ha på kryssningen :D Det vart inte dem som jag ville, för såklart fanns inte dem i min storlek. Så det blev ett par andra men jag gillar dem också, och framförallt gillar jag priset, 169:- Helt klart värt :P



Imorgon ska jag jobba som vanligt, sen ska jag åka från jobbet ut till tyresö där min faster och mina kusiner bor :D Den yngsta i familjen har konfirmation, så det ska bli kul att åka dit, även om jag är lite osäker på hur jag ska åka. Men har fått låna pappas GPS som tur är :) Ska bli kul att träffa släkten igen, det är ju inte så ofta längre.. Min bror och Lovisa kommer även har jag hört rykten om :D

Juste, har hittat en soffa på IKEA som jag har kärat ner mig i, en EKTORP, vit.. I just love it!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUD, vilka fina skor! var köpte du dem?

2010-08-16 @ 10:50:02
Postat av: Johanna

Åh tack :D Jag köpte dem på en skoaffär som heter Diechemann eller hur det stavas :P

2010-08-16 @ 11:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0