Det var den dagen det

Hej hopp i solskenet :) Idag har vi haft sol här hela dagen, lite synd att jobba i så vackert väder men men :)Innan jobbet körde jag min lillebror till C. De ska spela wow hela natten, nördar :P C. bor på vår gamla gata, det kändes ganska jobbigt att åka förbi vårt gamla hus, jag bodde ändå där i 18 år.. Det kändes tungt och det är jobbigt att se att saker som jag äslakde där har dem tagit bort eller gjort om. Det skär lite i hjärtat och känns jobbigt. Jag ville ju egentligen inte flytta men jag orkade inte bråka, visste ju att mamma och pappa så gärna ville. Men det var många tårar som föll pga flytten förra sommaren, usch =( Jag hoppas att flytten om 1 och en halv månad känns bättre och jag kan säga att det gör den redan nu :) Nu vill jag flytta :)

Dagen på jobbet har förfluttit som vanligt, inga större incidenter. vi har gjort massa specialer, jag fick skura mögel under en äcklig list, skura fönster och annat smått och gott. Har gått mellan drivern och kassan typ hela dagen. Jobbade dock inte så länge, bara 4 timmar och en kvart :P Imorrn blir det värre, då är det 9 timmar. Ska öppna med E, hoppas det inte är lika mycket kaos som förra gången vi öppnade :P

Efter jobbet åkte jag hem och sen gick jag över till grannarna och gick ut med deras hund, det är en jakthund av nåt slag och hon är betydligt större än mina små :P Det kändes jättekonstigt att vara ute med en stor hund, jag har inte varit det sen vi hade Amanda.. Men jag trivs bra med små hundar, de är lättare, även om det finns en viss charm med stora hundar också :)


Jag och Amanda<3

Nu har jag nyss ätit middag, kinaröra som mamma gjorde, mumma :D Innan middagen tränade jag även lite på studsmattan, det kändes bra men det märktes att det var ett par dagar sen jag tränade sist.. Efter stretchade jag lite, så stel som jag är haha :P Men nu måste jag resa på mig och ge vovvarna mat, sen är det wife swap kl 19 och efter det blir det dusch :) JUste, använde min nya plattång imorse och den var skitbra, jag är riktigt nöjd :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0