En dag som alla andra

Idag har jag jobbat som omväxling, har bara en ledig dag denna vecka och den var i onsdags. Så det är bara att kämpa på och göra sitt bästa. Vi hade mycke och göra på eftermiddagen och dagen var helt okej :) Väl hemma efter jobbet var jag trött, så satte mig i solen på baksidan och solade ett tag, det slutade med att jag somnade och nu har jag blivit röd i fejjan, inte nice, det är tur man har smink :P Men det var helt underbart skönt att sitta där ute och låta tiden flyga förbi.



Idag är jag annars inte sådär jättepepp, mycke tankar och annat som spökar dagarna i ända.. Jag har inte sovit så bra inatt heller, mina nätter är så konstiga numer, det känns som att jag är vaken och bara ligger och tänker hela natten, tiden går långsamt och jag kommer ihåg allt på morgonen. Men jag vet faktiskt inte ärligt om jag sover eller om jag är vaken.. Det är jättekonstigt och jag blir ledsen för jag älskar att sova. Nu är jag alltid vaken när klockan ringer, till och med imorse när den ringde 03.55 :O

Inte blir måendet bättre av att jag känner mig grymt ensam. Jag saknar mina vänner nåt enormt mycket. Det suger att vi hela tiden jobbar om varandra och att en av dem bor i Nyköping. Det är värdelöst. Visst så smsar vi och så men det är inte samma sak, jag behöver mina vänner nära mig nu. Jag hoppas att jag kan träffa Fanny på måndag, vi har inte setts på över en månad :(



Men nu ska jag gå och depp-läsa klick!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0