LEDIG

Hej hopp i sommarvärmen :D Hos mig är det i allafall varmt och skönt :D Solen gassar och det var sjukt varmt nere i min stuga när jag vaknade. Jag vaknade som vanligt av att jag var kissnödig, så tänkte gå upp och kissa och sen sova igen, men när jag öppnade ögonen såg jag att solen lös och sen när jag tittade på klockan var den halv 11, så det vara bara att gå upp. Jag gick ut med Lacey en sväng först, hon hade jättebråttom ut :P Sen åt jag frukost, yoghurt, macka, oboy och ananas :D Det var jättegott och nu har jag ont i magen för att jag ätit så mycket.. Sen satte jag mig här. Är faktiskt ledig idag, jätteskönt :D Men har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra, tror jag ska åka till stallet efter lunch, B-L beöver gå. Eller så ska jag gå långpromenad med hundarna. Som sagt har jag inte bestämt mig, men en sak är säker och det är att jag ska åka ner till centrum och köpa mina skor :D :D Jag vill verkligen ha dem :D

Nu ska jag strax resa på mig och göra nåt vettigare, men vette tusan vad.. Ska tömma disken och tvätta så mamma blir glad, damsuga får lillebror göra :D Det tycker jag är tråkigt så det får bli hans jobb :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0