Lite bättre

Hejsan :)
Nu är här en mycket, eller iaf lite, gladare Johanna som skriver :) Innan jobbet kändes allt skit, ville verkligen inte jobba, ville bara dra täcket över huvudet och försvinna.. Men väl på jobbet med mina jobbarkompisar kom jag igång lite och nu har jag nyss ätit en mysig middag med mamma, pappa och Linus :) Vi åt krabba och det var verkligen hur gott som helst :D Dock är jag inte så förtjust i maginnehållet om man säger så, så åt mest ben och klor, hihi :) Så nu är jag mätt och belåten och mår betydligt bättre :) Tack mina vänner <3



Imorgon blir det jobb igen, ovanligt va? :P Sen på måndag ska jag träffa Fanny i stan :D Ska bli så himla kul, har saknat henne så himla mycket!!! Vi ska äta middag och kika i affärer, jag ska föröska hitta nåt till kryssningen :P

Men nu ska jag kolla på Emil i Lönneberga med mamma och fortsätta messa med P.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken härlig blogg du har :D !

2010-08-08 @ 13:48:19
Postat av: Johanna

Tack :D

2010-08-08 @ 18:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0