lite kort från mig

Hej hej bloggen :)
Igår var jag och shoppade loss med pappa, eller han shoppade och jag hjälpte till :P Vi var på Jula, Svedol, Arken, Karlssons, Willys, Volvo och lite så, pappa hittade massa saker :) Jag också, men skillnaden var att pappa köpte typ allt han hittade och jag köpte bara en sak, en hårtork :P Jag blir ju av med den jag har när jag flyttar för den är mammas egentligen..



Idag har det varit en segisdag. Det har typ känts som en söndag för det har inte hänt nåt speciellt.. Jag och pappa var och slängde sopor, åkte till Mikaels jobb, till Volvo, Ica, Autoexperten och stallet och hem. Bara flängt runt massa typ. Vi handlade inför minisemestern också, vi ska ju åka ut med båten imorgon :D Vi kommer att möta upp Farmor och Farfar, det ska bli mysigt :) Sen ska vi äta på Finnhamns krog på torsdag, det blir kul, länge sen jag var på restaurang :P Så jag ska snart börja packa, linus kommer vara hemma och eventuellt mamma, vet inte om hon ska med. Men i vilket fall som helst så åker jag och pappa :) Jag har faktiskt badat, kammat och klippt klor på vovvarna idag, även försökt peta tandsten på Lacey men det är svårt.. Det är svårt att komma åt där bak.. Sen har jag bara ledgat och degat här, kollat på Wife Swap på datan och halvsovit.. Det var en sån dag idag, humöret är inte riktigt på topp.. Men dagen är snart slut, eller inte riktigt men snart :P Så jag hoppas att jag är på bättre humör imorgon :)

Juste, jag har börjat skissa på min andra tatuering :D Jag gjorde ju en för ett och ett halvt år sen på benet och nu är jag jättesugen att göra en till. Vill ha den på vänster axel och den har lite samma stuk som den andra. Det som är med båda då är att jag har ritat dem själv, den första ritade dock Linn först och sen gjorde jag lite ändringar :P Men nu måste jag bara räkna ut om jag har råd och sen boka tid :D


Ungefär nåt sånt här har jag tänkt mig :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0