Morgon?

God morgon, för mig är det faktiskt en morgon, för jag vaknade för en timme sen :P Jag åt då frukost och gick ut med Lacey, Ester hade redan varit ute :) Känns konstigt att vakna så sent! Jag har drömt massor inatt, dels om jobbet, det var fullständig kaos igår med otrevliga gäster och väktare.. Sen dröm jag om ett par skor, skitsnygga som jag verkligen vill ha, men jag vet inte om jag har råd :P Men jag vill verkligen ha dem, de vore perfekta till kryssningen och min nya klänning som jag köpte till dess :D

Idag då ska jag snart gå ut och lägga mig i solen en stund och steka fläsk. Ska bli skönt, jag behöver lite solljus känner jag :P Sen kl 16 ska jag göra mig klar för jobbet och sen åka och jobba 17-02. Hoppas det verkligen inte är lika mycke koas ikväll! Jag vet inte vad jag gör då..

Kul update? Nja inte direkt, men det blir roligare imorgon :P

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0