Rubrik?

Hej och god morgon, eller god förmiddag kanske, klockan är nästan 10 över 11n u i skrivande stund :P Jag har drömt nåt jättekonstigt inatt och jag blir nästan rädd för vilka fantasier en hjärna kan ha. Precis innan jag somnade igår kräktes Ester i min säng, blä! Men jag var liksom mellan sömn och vakenhet så jag reagerade inte som man borde. Så hörde jag svagt att hon åt upp spyan, usch! Men sen kom min dröm igång och jag drömde att det var en kvinna som hade blivit mördad där, bredvid mig i sängen och att hennes kropp låg kvar och att det var därför jag inte kunde röra mig. Helt sjukt. Så jag har typ legat och varit livrädd för att röra mig för att inte nudda kroppen bredvid, men egentligen har det ju inte funnits nån kropp bredvid mig.. Jag mådde faktiskt ganska dåligt av denhär drömmen när jag vaknade..

Jag vaknade vid halv 10 idag, men höll mig nere i stugan och städade och fixade til klockan 10, eftersom mamma sa att hon skulle gå upp tio. När jag kommer in har hon redan ätit klart sin frukost, va kul! Så fick äta ensam ige och det suger!

Efter frullen städade jag klart nere hos mig och sen gick jag ut en sväng med Lacey och Ester <3 Hundar är verkligen livet, det finns inget som gör mig så glad som när jag ser dem springa omkring i skogen och busa och nosa <3 Det är bara för underbart och jag har aldrig ångrat mig en sekund att jag tog Lacey på foder, den dag jag bestämde mig var min lyckligaste dag nånsin, och den dagen jag fick hem henne går inte att beskriva <3


VÄRLDENS BÄSTASTE LACEY <3

Nu ska jag strax åka och handla och sen blir det nog stallet med mamma, hon ska rida och jag ska promenixa med vovvarna <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0