Senis

Hej :D
Idag var jag uppe med tuppen, eller nästan i allafall, jag gick upp klockan 8 :) Då gjorde jag mig klar och åkte sen till stallet, vi hade den årliga stallstädningen idag :) Vi tömde hela stallet på halm och sopade och hade oss, sen skurade vi med högtryckstvätt och skrubbade väggar :) Vi gjorde även rent hinkar och annat bråte och sopade bort spindelnät, blä :P Har fått se många jätteSTORA och jätteÄCKLIGA spindlar idag, huvvaligen! Sen ställde vi in allt bråte igen och sen åkte jag hem och åt lunch :) Mina byxor var så rena och fina när jag kom hem :P



Efter lunchen duschade jag och gjorde mig iordning, fönade håret (?) och plattade, sminkade mig och tog på mig hyfsade kläder :) Sen satte jag mig på pendeltåget in till huvudstaden och där mötte jag upp Pelin på centraclen :) Vi gick tillsammans till åhléns och mötte upp Fanny, så himla mysigt att få krama om mina älskade vänner igen, har saknat dem nåt så fruktansvärt! Efter kramkalaset gick vi lite i affärer, hittade en klänning, svart, som jag ska ha på kryssningen, fifan vad jag längtar, det är faktiskt inte såå många dagar kvar nu, hihi :) Sen gick vi och åt och pratade massa minnen och om skolan, att det ska bli kul att komma tillbaka till hösten :) Såklart åt vi på donken, men Fanny åt sussi :P Efter maten bar det iväg hemåt, men nu dröjer det inte lika länge innan vi ses igen, jag saknar mina redan nu =( Det gjorde mig gott att vara med vänner, bara få va mig själv och skratta och skoja som vanligt, helt ljuvligt!! Det finns inget som går upp emot bra, ärliga och äkta vänner och jag vet att jag har dem finaste <3



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0