Shopping med pappa

Hej älskade läsare :)
Igår var jag som sagt på konfirmation i Tyresö, det var kul att träffa alla kusiner och fastrar och farmor och farfar igen :) Jag tjatade även på farmor att de ska vara ute med båten på onsdag eftersom att vi troligen ska ut då :) Jag körde bil ut dit men de var inte det lättaste, shit! Jag ringde pappa flera gånger, en gång när jag var uppe i stan och trodde jag kört fel. Det blev inte bättre av att pappa inte visste var jag var, så jag började gråta, bara tanken på att vara vilse i stan med bil skrämmer enormt..



Kvällen avslutades med film, Vera med flera såklart, är helt inne i den och I just love it! Sen blev det mindre roligt när jag skulle in i badrummet för när jag står och borstar tänderna kommer det in en harkrank genom fönstret. Och ni som känner mig ver hur extremt rädd jag är för harkrankar, så jag fick panik, kastade tandborsten och tog en handduk och försökta snärta ner äcklet, men den bara kom emot mig.. Så jag började skrika och grina och smällde bara igen dörren, glmöde min mobil där inne såklart men vågade inte hämta den.. Så den låg där över natten..



När jag vaknade imorse trodde jag klockan var jättemycke, men när jag kom in var klockan bara 10 :P Så jag åt min frukost och läste tidningen som vanligt :) Sen duschade jag och sen satte jag mig här :) Jag ska snart åka och shoppa med pappa :P Vi ska åka till Jula, sen köpa hundmat på Vinsta Zoo, sen skulle vi köpa olja till alla bilar nånstans :) När vi ändå är på Jula ska jag kolla efter en hårfön, jag blir ju av med min när jag flyttar för den är egentligen mammas :P Sen på väg hem från all shopping tänkte jag bjuda pappa på glass från jobbet :P Han har ju en så snäll dotter ;)



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0