Sista dagen

Hej hopp och god morgon :D
Idag ska jag jobba, som vanligt :P Men ett kort pass, endast 4 timmar och 45 minuter, och idag kan jag inte jobba över! Jag ska till Tyresö efter jobbet och måste komma ifrån i tid, jag ska egentligen vara i Tyresö klockan 15, men eftersom jag slutar 16.30 blir det lite tajt, så får ge gärnet när jag slutat :P Plattan i mattan :P Det blir lite spännande att köra dit, jag har aldrig varit i Tyresö och hag har aldrig kört bil söder om stan, men men :)

Efter idag är jag faktiskt ledig i 5 dagar :D Ska bli sukt skönt, främst med tanke på att skolan börjar snart :D På onsdag ska vi eventuellt åka ut med båten om vädret blir bra, jag mamma och pappa :D Linus ska va hemma för han börjar skolan på onsdag :P Vi ska troligen träffa Farmor och Farfar ute, skulle vara jättemysigt! Sen är det massa som ska hinnas med innan skolan börjar, jag jobbar nästa helg, måndagen efter det ska jag åka med Ronald McDonald till kallhäll och på tisdagen jobbar jag :) Sen onsdag ledig, torsdag och fredag kryssning med de bästa, sen på fredagen sover troligen Ullis här och på lördagen åker vi tillsammans till Helena och Oskar på kräftskiva och sover över där, söndagen blir hem och vila innan skolan på måndagen :P Fullt upp men jag gillart :D


Bara för att jag saknar tiden på brandstationen och bara för att jag vill bli brandman fortfarande innerst inne :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0