Sunday

God morgon!

Idag är en ganska bra dag, solen kikar fram då och då och mitt humör är än så länge helt okej :) Har nyligen ätit frukost, det blev en toast och en kopp te, ibland får man lyxa till det lite.. Vaknade sent eftersom jag hade svårt att somna igår, det var två miljoner tankar som snurrade runt, kommer skriva lite mer om det i eftermiddag, hinner inte nu. Jag ska nämligen åka till stallet med pappa, han ska rida och jag ska mocka ur B-Ls box som kaninerna bott i. Den är jätteäcklig. Om jag hinner ska jag även städa hennes låda och hennes skåp, det behövs verkligen rensas lite där :P Så nu sitter jag bara och väntar på att pappa ska bli klar så vi kan åka nån gång, jag har även slängt in en tvätt under tiden, måste ha rena jobbarkläder till imorgon :P

Men måste gå nu, vi hörs i em!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0