Taggar

God morgon bloggen och mina tappra läsare :P Jag har faktiskt sovit underbart gott inatt, har inte sovit såhär bra på nästan en vecka men jag kan lova att det behövdes. Jag har nyss ätit frukost och läst tidningen som varje morgon, jag har även varit ute med hundarna som nästan varje morgon. Nu ligger jag här som jag också gör nästan varje morgon :P Jag lyssnar på spotify och förser få upp humöret med lite bra musik. Mitt humör är verkligen i botten och jag trivs inte alls då. Sen ska jag jobba idag, då passar det inte att vara på dåligt humör och framförallt inte om jag ska vara värdinna idag. Då måste man vara glad och le och det är så pinsamt att fejka men är rädd att det är en sån dag idag. Det är för mycket skit som snurrar innanför skallbenet i den där klumpen som kallas hjärna. Det är inte bara vackra tankar och jag undrar när det tar slut. När jag ska vara lycklig på riktigt?Just nu känns det som att jag aldrig kommer vara glad igen, som om hela världen är grå och trist. Jag vill inte ha det så.. Men nu måste jag göra mig iordning, ville bara skriva av mig lite.

Puss

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag förstår verkligen hur du menar :( Vi får se till att kämpa på ändå! Det som inte dödar det härdar.. Eller något :/ puss <3

2010-08-07 @ 11:51:06
Postat av: Johanna

Jag vi måste kämpa på, och tillsammans ska vi klara det, puss <3

2010-08-07 @ 21:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0