Tyst

Hej!
Igår var det tyst för mig, var ingen speciell dag, jobbade, kom hem och åt middag och sen kollade jag på tv och sov. Så kände att det inte fanns nån vits :P

Idag händer typ samma saker, har dock inte mått toppen idag =( Men, jag har bokat kryssning nu med brudarna :D Det ska bli så himla underbart roligt, jag längtar som tusan!! Det kommer bli så kul, bara vi 4 och hela kvällen för oss själva :P Helt lovely!! Synd att inte pelin kunde åka, men en annan gång hjärtat <3 Vi ska festa åt dig ;) Hoppas det finns lite snyggt nu när vi ändå åker ;)







Imorgon ska jag åka till Enköping, ska hämta mina endagslinser och sen gå lite på "stan" och kika lite :) Eventuellt följer mamma med, men hon vet inte än. Annars får jag väl gå själv, det är inte mer med det. Jag tror även att jag ska åka till stallet imorgon och ta ut min pålle på en tur :)

som sagt har ja inte mått toppen idag, hade feber inatt och kände mig lite konstig när jag kom till jobbet. Efter ett tag gick det över, men efter min rast var jag typ helt väck. Jag orkade ingenting och mina ögon är helt röda. Halsen värker och öronen värker. Nu blir det dusch, middag, tv och sen sova för att bli friskus :) Har verkligen inte tid att vara sjuk nu, måste jobba. Annars blir det inga pengar och det går ju inte eftersom jag ska flytta ju :P

Men måste resa mig, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0