Vilken dag är det idag?

Hellu :)
Idag mår jag mycket bättre och humöret är också mycket bättre, det är så himla skönt, hatar att vara nere och deppig.. Dagen har som vanligt tillbringats på jobbet, vi har haft mycket att göra och full fart hela tiden :) Men såklart har man hunnit ha lite skitsnack med jobbarkompisarna :P Har även träffat på många gäster som jag kännt, det är alltid kul :)Det är även kul att se hur dem reagerar när de får se en :P Jag har jobbat som värdinna idag, det gick bra, men hann inte riktigt med allt som jag skulle. Men men :) Bättre lycka nästa gång kanske?

Nu ska jag snart hoppa in duschen, tror jag, sen vid 7 ska Fanny ringa mig, ska bli kul att prata med henne :D När man inte kan ses får man prata istället :P Sen klockan 8 vill jag kolla på Cleo på ettan, har sett det några gånger och jag tycker det är kul :) Och sen kl 9 ska jag och lillebror kolla på en film som går på tvn, kommer dock inte ihåg vad den heter just nu, hihi :) Jag kan faktiskt vara uppe längre ikväll eftersom jag är ledig imorgon :D Det ska bli himla skönt faktiskt, det är hela 4 dagar sen jag var ledig. Men nu fick jag nyss reda på attjag ska upp och till stallet klockan 9, vi ska ha årsstädningen, skura och ha oss :) Vi ska göra fint tills hästarna ska börja komma in igen, vi gör det varje år.

Jag vill byta färg på bloggen, jag vill inte ha svart deppigt, jag vill ha nåt gladare :D Skulle vilja ha gult, men då blir det så svårt med texten, det är inte så snyggt att ha svart, det blir ju liksom AIK.. MNen kanske grön? Äsch, jag ska prova mig fram lite, hihi :) Så under de närmaste dagarna ka ni ju vara beredda på att bloggen ser lite konstig ut, men var inte oroliga, jag kommer bestämma mig ganska fort, förhoppningsvis iaf haha :) Men nu ska jag resa på mig och göra nåt annat ovettigt,

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0