Bakat

Nu har ja nyss blivit klar med mina muffins, och ja tycker att de ser såå goda ut :P Men de får vänta till kvällsfikat, hihi =)




Jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på nu, har inget speciellt att göra mer än att städa min stuga men de orkar ja inte, inte just nu iaf :P Det gick bra hos hästen också, hon ser ganska fräsch ut faktiskt och kändes helt okej att rida.dock är hon stel men med ridning och stretching ska hon nog kunna bli fin fin :D Jag hoppas verkligen att allt går vägen och att hon blir helt bra så vi får ha henne i många år till. Hon är trots allt 22 men de är inte så gammalt på den rasen.

Men nu ska ja gå och hitta på nåt kul, bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0