Banken och färga hår

Hej svejs!
Idag skulle jag ju kliva upp 9 och mycket riktigt ringde klockan klockan 9, men tror ni jag klev upp? Ni som läst min blogg och ni som känner mig vet att så inte blev fallet. Jag stängde av och somnade snabbt om.. Men det var iaf skönt =) Vid kvart över tio vaknade jag dock igen, det var Lacey och Esters fel, de vile ut och äta gräs, konstig beteende på de två hundarna, de är som kossor på grönbete, de bara äter och äter. Men iaf så fick jag vara så god att kliva upp med dem och sedan gå en sväng så de fick göra ifrån sig :)



Väl inne åt jag frukost, åt faktiskt två (!) rostade mackor och drack te, brukar alltid bara äta en macka.. Men det var gott och efter frukost hoppade jag in i duschen, det var jätteskönt faktiskt. Passade även på att raka benen, och tro det eller ej, inte ett enda skärsår :D *stolt*

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska bli klar, för vi ska åka till centrum, jag ska gå till banken och mamma ska handla, hon ska även köpa hårfärg så jag ska hjälpa henne att färga sen :) Efter det ska jag nog busa med småbarnen, var länge sen. Och jag ska hålla mig från träningen idag, har tränat 2 eller 3 dagar i rad och kroppen behöver faktiskt vila ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0