Den lediga dagen



Ja, efter jag hade ätit frukost städade jag stugan min, så nu är den jättefin :P Eller iaf fin, hahah. Jag plockade upp kläder, vek och lade in i klädkammaren, damsög och bäddade sängen, och det blev ett strålande resultat :P Sen gjorde jag mig iordning, plattade håret, sminkade mig och klädde på mig och begav mig ner till centrum. Där gick jag på banken och ordnade internetbank och e-legitimation, vuxenpoäng där hahah :P Sen tog jag mig hem och åt lite lunch, var även förbi stallet en snabbis och träffade A. 

                     


                

Väl hemma efter lunchen lekte jag lite med lilla L, 4 år, det var kul, vi hoppade studsmatta och busade med vovvarna. Sen satte jag mig och betalade lite räkningar hahah. Och efter det slumrade jag framför unga mödrar på data och där låg jag till mamma kom hem :) Då började hon tjata lite och jag var grinig för jag hade ont i huvudet. Men nu har jag tagit en tablett och ätit middag så nu känns det bättre. S ringde också och frågade om jag kunde börja tidigare imorgon och klart jag kan det, så börjar 10 imorgon istället för 12.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen blir det tv nån timme innan sängång, ska bli skönt, är faktiskt trött haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0