Det blir inte alltid som man tänkt sig

Nej, som rubriken lyder, det blir inte alltid som man tänkt sig. Jag skulle ju till banken idag och när jag kommer dit sitter det en lapp på dörren där det står att de har lunchstängt 12.30-13.30. Skit.. Får försöka åka någon annan dag. Sen var iaf jag och mamma och handlade, och efter det åkte vi till stallet. Vi tog ut B-L och tömkörde henne en sväng, det gick bra men det var jättemycke bromsar =( Jag slog en som hade en kropp som va typ 4 cm lång, blev fan livrädd :P

Väl hemma från stallet hjälpte ja mamma att färga hennes hår, dock vart hon inte nöjd så glöm att ja tänker hjälpa henne med det igen.. Sen lekte jag med grannungarna, det var faktiskt jättekul,m vi hoppade massa studsmatta, spelade fotboll och sen lekte vi baklängeskurragömma =) Sen åt jag middag och nu sitter jag här, ska skicka in ett byte till skolan och sen kika tv =)

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0