En dag kvar

Halloj i regnet :P Ja, för här regnar det som tusan alltså, hihi :P Det har regnat hela dagen typ, så det har varit väldigt grått och trist.. Men samtidigt tycker jag att det är skönt när det regnar när jag jobbar, det liksom känns mycket bättre då :P

DAgen på jobbet idag gick bra, fick va i kassan, ettan och lite tvåan och lobby :P Så har varit lite överallt och det är alltid kul :) Haft mycket glada gäster också, men såklart en och annan som vaknat på fel sida också. På rasten var mamma och Linus förbi och vi åt lunch tillsammans, det var kul att de kikade in :) Sen bestämde jag med E att vi skulle fika efter jobbet för att vi slutade 17 båda två, men S hade skrivit fel så E skulle jobba till 21. Inge fika där =( Efter jobbet åkte jag iaf till stallet och matade kaninerna, det vart de glada för, hade dock inga morötter till dem så de får klara sig med pellets till imorgon.



Väl hemma satt jag här vid datan lite och nyss åt vi middag, jag åt nudlar och kött, mumma! Nu är det snart dags att hoppa in i duschen för att sen tillbringa resten av kvällen vid tvn :) Ska kolla på femman kl 20, det är ett program som handlar om människor som inte kan sluta samla. Det verkar intressant och jag såg ett annat avsnitt för några veckor sen så det blir bra :) Efter det programmet blir det att titta in i huvudet, för jag ska jobba imorgon, 10-17.

Nu är det inte länge kvar alls till Fanny kommer hem!! Det är heller inte länge kvar till skolan börjar :D Det är heller inte länge kvar till jag får nycklarna till lägenheten :D :D Ibland känns livet väldigt bra och jag förösker njuta av de bra stunderna. Dock är det svårt, jag är en negativ person som alltid tror det värsta. Men förösker att bli mer positiv, sen om det hjälper är en annan femma :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0