Förlåt

Hej och förlåt för dålig uppdatering, men jag började jobba idag, första dagen efter semestern. Kändes lite sådär och sov verkligen jättedåligt inatt. Somnade typ halv 3 och skulle upp kvart över 4 "/ Men det vara bara bita ihop och åka, när ja väl var där gick det bra och det var kul, träffade även nya chefen, han verkar bra! Efter min rast vid 10 blev jag bara allmänt seg, dåsade runt och hade ont i mina stackars ben, de är itne vana vid slit :P



Väl efter jobbet hämtade mamma mig och vi åkte till V och kollade på lägenheten :D Den är fin och med lite fix skulle ja trivas där :D Så jag är ganska säker på att ja kommer att tacka ja :D Jag gillade den verkligen och ser många möjligheter =)

Nu hemma ska ja bara titta på tv ikväll och sen gå och lägga mig tidigt, jag behöver det. Ska upp samma tid imorgon, börjar 6 igen. Men de e bara bita ihop =)

PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0