Glassbomb

Hej kära läsare :D

Nu är ja äntligen hemma från jobbet, började kl 6 imorse och det har varit typ kaos idag, herregud :P jag fick till och med stå i köket under frukosten och hjälpa till att packa för E. hann inte. Sen vid 10 skulle jag göra glass åt en gäst och poff sa de så hade ja glass över hela mina byxor, jättekul! Det vart jättekallt och äckligt, inte direkt lovely.. Så fick byta byxor och vid 11 hade ja rast, det var jätteskönt och ja la mig i personalrummet och sov en stund, efter det var de bara 3 timmar kvar :D Eftermiddagen gick fort, de va typ fortfarande kaos.. När ja slutade åkte ja till banken men såklart var det stängt, de har semestertider och det innebär att det bara är öppet mellan 10-15, ja ska fan också jobba på bank, man verkar ju inte behöva jobba :P Men nu är ja iaf hemma, ska hoppa in i duschen tror ja, borde egentligen träna men har så ont i benen =( Vi hörs kanske ikväll om de händer nåt intressant :P
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0