God förmiddag

God förmiddag gottt folk, nu har äntligen jag pallrat mig upp ur sängen :) Somnade vid 1 inatt, spelade sims 3 innan ja skulle sova, jag skulle bara spela en liten stund. Men såklart fastnade jag som alltid :) Men jag sov till 11 imorse, det var jätteskönt att få sova ut, mys! Gosade även lite med Lacey på morgonkvisten, den hunden är så go' <3 Efter ett tag bestämd jag mig för att kliva upp och äta frukost och då var hela familjen redan uppe :) Det blev oboy och toast till frukost, lite onyttigt men det var gott :) Och det är de som är meningen :)

Idag händer inte så mycket nu, ska nog gå med mamma och pappa upp till B-L, få lite motion, det behövs ju alltid :) Där ska vi tömköra henne lite och se hur hon ser ut, jag ska även ge kaninerna lite mat och ta nya kort på igelkottbebisarna, lägger kanske in bilder på dem i eftermiddag :)

Juste, vid 4-5 kommer min äldsta bror Andreas och hans flickvän Camilla på middag, det ska bli jättekul, de brukar vara hur mysigt som helst! Synd att vi inte ses så ofta.. 

Jag ska även färga håret idag, eller troligen idag, det blir nog samma färg som sist, jag trivs bra med den men vill få bort den äckliga utväxten hih :) jag gillar verkligen inte utväxt.. Sen måste ja klippa mig men de hinner vi nog inte idag.

 

Fick en kommentar här om dagen som ja tänkte svara på :)
Postat av: Anonym
Hur kommer det sig att du kanske vill bli socionom? Är de lång utbildning?
2010-07-17 @ 21:17:04

Jag vill bli socionom för att jag vill hjälpa barn och ungdomar att hitta sig själva och må bra i sig själva och med sitt utseende. Jag hade ett jobbigt år för snart två år sen med mycket som hände och gick då till en kurator, det var väl så jag kom in på hela idéen med att vilja bli socionom. Helst vill jag då jobba som skolkurator på gymnasium eller grundskola, de har ja inte bestämt än. Det beror på om ja kommer in också. Utbilingen är 3,5-4år beroende på om man väljer nån inriktning eller så =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0