God morgon!

God morgon =) Nu har ja nyligen ätit frukost och städat mitt rum lite, behövs lite till egentligen men ja orkar inte riktigt nu, finns roligare saker att göra än att städa, eller vad säger ni? Det är fint väder ute och allt =) Men en sak ja faktiskt måste göra är att kamma och borsta tänderna på hundarna, de ska åka till uppfödaren imorgon eftersom vi ska på kryssning =) Men de kommer få det jättebra där tror ja, Lacey tycker så mycket om uppfödaren så det blir nog inga prblem för henne. Ester dock var ju bara bebis när vi hämtade henne, men hon har Lacey och så så det ska nog gå bra ändå, dessutom är det många andra vovvar där =)

Annars händer det nog inte mycket mer, funderar på att ta cykeln till stallet och ge kaninerna mat och sen cykla genom krägga och hem, få lite motion =) Jag måste börja komma igång nu till skolan, vill ju inte ha sämst kondition ju :P Det jobbiga blir att hålla igång med träningen sen när semestern är slut, jag jobbar jättemycket och kommer vara helt slut. Men ja får väl tvinga ut mig helt enkelt =)

Juste, jag har kommit in på danskursen i höst :D Helt underbart roligt ska det bli :D Det är jag och några tjejer från klassen som sökt och ja tror att de också kommit in. Anledningen till att vi sökte var för att läraren är såå himla bra!!! Kursen kommer gå på torsdagskvällar, 7 kvällar totlat och sen kommer det va en lördag dag också =) Och ja tror inte man behöver vara alltför smart för att räkna ut vad den lördagen innebär: Uppvisning :o Men det blir säkert kul :D Jag längtar som tusan till skolan börjar, jag trivs verkligen där och med de kurser vi haft hittils. Men jag är inte säker på att idröttslärare är min dröm. Jag har inte gett upp tankarna på socionom. Jag tror att det egentligen är vad jag allra helst vill bli.

Min underbara häst, B-L <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kommer det sig att du kanske vill bli socionom? Är de lång utbildning?

2010-07-17 @ 21:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0