Hemma igen

Nu är ja hemma efter min cykeltur, den blev på 35 minuter i rasande tempo, jag klarar inte av att cykla långsamt :P Det var en otroiligt skön cykeltur, strålande sol och massa fåglar som kvittrade, helt underbart. Och jag älskar att känna känslan av kroppen som arbetar, hur den blir tröttare och tröttare. Jag är facinerad över hur kroppen fungerar, det psykiska och fysiska. Det är bara så coolt ;) När ja kom hem var ja helt rödmosig i ansiktet, kände mig lite snurrig också, så nästa gång ska ja ta med mig vattenflaskan, hihi :) Jag stretchade även min stela stackars kropp men det gick bättre idag än i förrgår så det tar sig, målet är att ja ska bli lite vigare.

Jag ska strax hoppa in i en svalkande dusch, sen ska jag nog lägga mig i solen och bara ta det lugnt, tycker att jag är värd det :P Ikväll blir det även kräftor till middag, yummie :D Jag älskar kräftor! Kvällen blir nog bara lugn och jag ska nog sova tidigare än igår, om ja kan somna i hettan vill säga. Jag har alltid så svårt att sova på sommaren när det är så varmt. Jag är en sån som vill ha täcke på mig, men de blir ju jättevarmt nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0