Hemma =)

Hej kära läsare =)
Nu är ja äntligen hemma efter Riga-kryssningen, den var jättekul och det var bra drag igår och roliga shower :) Fredagen tillbringade vi inne i Riga där vi gick runt och tittade lite i butiker, köpte bland annat en tunika, det kommer bild lite senare, sen åt vi på en pizzeria, men ja tycker inte om pizza längre så jag åt nån avokado med räker, den var jättegod :) Vi har även ätit buffé båda dagarna på båten, lite för mycket kanske... Det är lite jobbigt detdär men tycker jag att det är gott så ska jag äta och så är det. Och gott var det, punkt slut. På kvällen var jag och lillebror och badade ångbasstu och bubblade i bubbelpool, så underbart skönt, helt otroligt :D Men det jobbiga var att ja vart ju tvungen att fixa mig fin igen hahah :)

Nu har vi nyss kommit hem, vi hämtade hundarna hos uppfödaren och jag pratade lite med henne om hennes andra hundaa, om det är någon som hon kanske vill lämna ut på foder. Det är nämligen något stort som håller på att hända hemma hos mig, men jag kan inte riktigt berätta än, inte innan det är klart, men när det blir klart ska ni få veta :D Det är något stort och det är något kul, så håll ut bara :D På tisdag ska jag åka och kolla så då får ni nog veta för jag bestämmer mig nog då :D *längtar*

Jag håller på att bli tokig, jag har ju beställt nya linser och så, och mina daglinser kliar så att jag håller på att bli TOKIG. Igår råkade jag somna med linserna i på eftermiddag, hej RÖDA ögon hahah :P Jag försöker att inte klia men de är svårt, det känns som att man har något i ögat hela tiden (iof så är det ju de man har också :P)

Men nu ska jag gå och packa upp det sista, träna och sen gosa med min Lacey, har saknat henne så!

Världens underbaraste<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0