Hos Emil

Blev ingen mer update igår, min älskade storebror och hans flickvän camilla kom ju, vi åt massa god mat och fikade och tittade påfilm, det var jättemysigt och kul att träffa dem igen <3 När de åkte hem åkte jag över till Emil som var i Bålsta, hans pojkvän Vincent var också där och Tessa :) Vi spelade lite spel och drack lite vin, vin är verkligen inte min grej alltså, tror aldrig jag kommer lära mig att dricka de :P Efter mycket spel och skratt och skoj gick vi och lade oss vid 3 tiden :)

Idag vaknade jag halv tio men låg kvar tills jag hörde att nån annan vaknat :P Vi hjälptes sedan åt att göra frukost och sen satt vi och pratade massa och slappade, jätteskönt. Efter ett tag åkte jag vidare, åkte hem till min andra bror och gav hans flickväns katt lite mat och kelade med honom :) Sen åkte jag till stallet och vattnade hästar, igelkottar och kaniner :) Och nu är jag äntligen hemma :D Ska skriva klart här och kika lite till på datorn, sen ska ja lägga mig i solen en stund innan det blir dags för städning av mitt rum :) Måste göra det nu för när ja börjar jobba kommer det inte finnas energi till det :)

Men nu ska ja ut i solen, ha de bra läsare :D <3

Kommentarer
Postat av: KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]

- it was ;D

2010-07-19 @ 15:37:26
URL: http://HTTP://KITTYLAND.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0