Jobbar lugnt

Heeej :D
Nu är ja klar efter dagens jobb, har duschat och ätit middag och gett vovvarna mat :) Dagen på jobbet gick bra, hela frukosten låg vi bra till i tid, skönt, dock vart de lite stressigt för mig när ja gjorde salladerna men de gick bra ändå =) Efter rasten rullade de på och ja, allt funkade bra. På eftermiddagen var ja lite i lobbyn och städade massa skräp och torkade bort, bland annat en bebisspya, blä! La trasan på tacklådorna och gick ner med brickorna, M sa att ja kunde ta trasan med ner och så kastade han den på mig och ja fick den i ansiktet, med bebisspya!!! så nu hemma var de väldigt skönt att duscha :D

Hade lite vovvemys med Ester när ja kom hem <3


Idag händer inte så mycke mer, jobbar imorgon igen så ska sova tidigt. Ska ladda ner en ny ljudbok på mobilen, så skönt att lyssna på innan man ska sova :D Och snart är det faktiskt dags för just de, sova :D Känner hur trött ja är så det ska bli grymt skönt :D Nu är de dessutom klart, jag kommer flytta hemifårn i mitten av september :D Vi börjar med tre månader på prov för att se hur de funkar :D

Nattiis!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hahahaha fan vad klockrent med bebisspyan! Jag som tyckte jag hade det dåligt idag men den där tog priset ;)

Vad kul att du ska flytta :D Det kommer bli kanon ska du se :)

Puss

2010-07-25 @ 23:27:04
Postat av: Johanna

hahah de va fan inte kul kan ja lova, vart lite sur.. Men de va skönt att tvätta bort de i duschen sen :D Jag hoppas de :D

Puss

2010-07-26 @ 18:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0