Jobbat klart

Jaha, började 7 på jobbet imorse. Tog som vanligt bilen dit, och eftersom de va sol ute så tog ja ner solskyddet. Efter en stund såg ja något i ögonvrån som rörde sig och när ja kollade upp såg ja att de va en nattfjäril, eller en mal, och ja är livrädd för såna. Så ja fick lite smått panik och råkade kasta av mig tofsen som ja hade på handleden, sen smällde ja igen solskyddet och tryckte massa på det för att mosa det äckliga krypet. Jag försökte andas för att kunna ta mig till jobbet och när ja kom fram så var ja tvungen att fälla ner solskyddet och kolla om den va död, men de va den INTE!!! PANIK! Så japuttade bort den och den flaxade till andra sidan bilen. Den är säkert kvar där än =( Men iaf så va dagen helt okej, tycker de e skönare att börja tidigt, då har man mer kvar när man kommer hem =) Jag har stått i kassa mest, men lite i drivern, kul att växla lite :D Det har enligt mig gått bra och ingen glassbomb idag :D Efter jobbet fikade ja lite med min syssling Madde, de va riktigt trevlig, vi båda har nyss kommit tillbaka från semestern och har inte träffats på ett tag. Efter vi fikat gick vi upp och handlade på hemköp, ja skulle handla matolja, fågelsand och en tidning till mor och far. Sen bestämde vi att Madde skulle följa med mig hem och kolla hur vi bor eftersom hon inte varit hos oss sen vi flyttade, så de va riktigt kul :D pratade massa och så, mys<3


Nu blir de dusch och sen tv, börjar 7 imorgon igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0