Kvällsdopp

Hej vänner!

Dagen idag tillbringades mest i stallet, tog ut min kära häst på en promenad och sen jobbade vi lite på volten i skritt, mycket volter och ryggningar och annat smått och gott :) Efter ridningen så stretchade vi i typ 20 min, min lilla pålle börjar bli lite gammal och stel :P När jag släppt henne i hagen fixade jag till kaninerna, tog hem dem idag så nu sitter de i vinterburen och sover eller nåt :P Tror dem är lite besvikna över att inte ha så stort utrymme längre, men men :) När jag flyttar kommer dem troligen flytta med mig så jag håller på att leta efter en större bur, jag kan inte ta med vinterburen.

När jag kom hem åt jag mat och sen låg jag och tittade på Unga mödrar på datorn, jag verkligen älskar det programmet, men ja, ibland får man lite funderingar över hur de har tänkt sig. Sen åkte jag och lillebror till centrum och köpte godis, jag var så himla godissugen så kunde helt enkelt inte stå emot :( Men det var gott iaf :P Väl hemma kom lilla L över och vi hoppade lite studsmatta, hon är så rolig den ungen och gud vad hon är söt! Och jag blir alltid glad när jag lekt med henne :)

Efter middagen, jag åt nudelsoppa, gick jag, pappa och Linus på promenad. Vi gick ner till sjön och badade (iskallt) och sen satt vi och pratade en stund på stranden, mys! Dock var det lite jobbig terräng med mycket uppförsbackar, men det var bara att bita ihop och trampa på :) Lite träning för benmusklerna fick jag på köpet :P Vi var borta i lite mer än två timmar, vi kom hem nyss :) Men nu ska jag gå och vara lite social med mamma och pappa, mamma har nyss kommit hem från jobbet :) Jag ska nog även ta och äta en kvällsmacka, även om det egentligen är försent.







Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0