Ledig? :)

Hej =)

Nu är jag hemma från jobbet, dagen har gått bra men har varit lite småkaosig, vi hade kassakrångel och lite annat under frukosten men mot eftermiddagen rullade allt på i rasande tempo =) Jag slutade 15 så åkte till stallet direkt och gav mina ninisar lite mat och vatten och det blev de glada för :D Sen gick jag ut i uteboxarna och gav igelkottarna mat och vatten, tog lite kort på dem också, de är verkligen hur söta som helst! Det var bara en som var vaken när jag kom men när jag lagt upp lite mat vaknade tre till, de kände lukten sötisarna=) Så de satt och smaskade en stund och var bara urgulliga, man vill bara ta upp dem och gosa, men det är inga tamdjur så aja baja. Inte röra.  Men man får titta :D



Efter stallet åkte ja hem och sen har ja bara suttit här faktiskt, ganska skönt. Är ledig från jobbet imorgon, det ska bli skönt med sovmorgon kan ja lova :D Ska åka till banken under dagen och sen ska ja träna, får se hur de går eftersom ja inte tränat på 6 dagar.. Hoppas jag orkar :P Sen har jag inte mycket mer planerat, funderar på att ta mig till B-L under eftermiddagen och ta ut henne på en tur i skogen under tömkörning.

Om 6 dagar kommer Fanny hem :D Det ska bli så himla roligt, saknar henne jättemycket, en månad är så himla lång tid =( Men snart har den gått :D Tyvärr är säkert den där ungen mycket brunare än jag, haha :P Så himla typiskt alltså.. Det är lite synd att jag jobbar så mycket men vi hinner säkert träffas ändå :D

Jag längtar faktiskt till skolan, det var så kul i våras. Även om det var jobbigt med plugg till upp över öronen så hade vi kul. Det ska bli jättekul med allt praktiskt och sen ska vi till fjällen :D Det kommer säkert bli skitkul :D vill ha skola nu =(


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Haha ja fy fan vad det suuuuger att jobba!!!!!

2010-07-26 @ 17:49:37
Postat av: Johanna

haha ja, men I love my job :P Det är faktistk kul =)

2010-07-27 @ 09:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0