Min lediga dag

God morgon :D
Idag är jag ledig från jobbet, jätteskönt faktiskt, men nästan en konstig känsla, det är liksom lite tomt :P Men jag behöver inte oroa mig, ska ju tillbaka imorgon så :)

Jag har nyss ätit frukost, jag är inte så förtjust i att äta frukost faktiskt, men när ja var ute med Lacey såg jag att det fortfarande finns hallon på våra hållonbuskar, så efter jag varit ute i skogen med Lacey plockade jag lite och åt dem sedan med lite fil :) Jag åt även en macka, lingongrova, och drack en kopp te. Teet har jag för övrigt inte druckit upp än, det står här bredvid mig och svalnar haha :) Såklart dricker ja ur muggen jag fick av Fanny när jag fyllde år<3 Använder alltid den, hihi :)

            

Dagen kommer se ut som så att jag ska städa, både stora stugen och min lilla, så mamma blir glad. Jag måste packa upp och vika mina kläder och lägga in dem i garderobe och sen måste jag damsuga och bädda sängen, det är väl typ det så det går nog ganska fort :) I stora stugan ska jag ge Onyx mat och sen ska jag damsuga, disken får lillebror fixa när han kliver upp :) Funderar även på vad vi ska äta till lunch idag, ska kika i kylen och frysen sen och se vad som finns :D

Jag måste även ta mig till banken idag, på min LEDIGA dag.. Men men, det är bara bita ihop och göra det..

Usch, fy farao! Nyss så nös jag och då kom det massa äckel och landade på mina byxor! BLÄ! Sen böjde jag mig ner för att ta upp en handduk så jag kunde torka av mig det och då slår jag tinningen i databordet, unerbart. Så nu har jag ont i huvudet. Hoppas ni mina läsare får en bättre start :P

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0