Monopol

Det bidde inge sola, hihi :P Jag var så uttråkad så jag spelade monopol med lillebror istället, de gick skitbra ohcj ga hade vunnit om det inte varit för att ingen av oss orkade spela klart :P Det tar ju så lång tid att spela monopol så vi tröttnade.. Vi åt även morotskaka till :)

          

Nu ska jag snart ge mig ut på en springtur, ska bli ganska skönt men tar en kort en eftersom det snart är middag och jag vill äta med hela familjen =) Men ska prata med Pelin en stund på msn först <3 Jag saknar henne, och jag saknar Fanny och Ullis och Helena.. Jag saknar skolan! Jag vill int eha jävla "sommarlov" som numer är jobblov. Jag vill gå i skolan, vill tillbaka och ha alla roliga idrotter och allt, men det är skitlånge kvar, vi börjar inte förens den 30 augusti, de är nästan en och en halv månad. Och jag jobbar som en gnu, kul liv. Inte dirket. Men nu ska vi iaf föröska dra ihop en grej, jag och tjejerna :) Hoppas verkligen det blir av :D

Men nu ska ja springa, eller cykla :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0