Ny dag, nya möjligheter

Förlåt att jag inte uppdaterade nå vidare igår, jobbade och sen vart kvällen inte så bra, slutatde i katastrof, jobbiga tankar om allt och inget och tårar som föll, men det är inget jag tänker och vill prata om idag, för som rubriken lyder så är det en ny dag med nya möjligheter.

Vaknade halv 8 av att R från jobbet ringde och frågade om jag ville jobba idag. Nej sa jag, det är min enda lediga helg, sen jobbar jag tre veckor på raken.. Så dagen idag blir som så att jag ska ta< mig till stallet, helst med cykel, fast det går iof sig inte, jag ska ta hem kaninerna och det blir svårt att få med transportburen på cykeln :P Mina små luddiga vänner ska få flytta hem igen :) De får bo i vinterburen eftersom de inte är vana att gå på gräs. Sen ska jag kanske ta ut min nordis en sävng i skogen, får se om vinden lugnar ner sig. Och efter det åker jag hem och är bara hemma och gör ingenting. Blir kanske till att hoppa lite studsmatta som träning, orkar inte cykla när det blåser så, då kommer det sluta i skrik och tårar för att jag inte orkar.

Men shit, måste gå, har glömt att jag har hundarna nu på morgonen :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0