Riga idag

God morgon :)

Idag var ja uppe lite tidigare, vid 9, men ingen annan var uppe så jag satte mig med datan och spelade the sims 3, ja ja vet, ja är snart 20 men det spelet är så himla kul :D Sen vid halv 11 gick jag upp och åt frukost, nån macka, oboy och vattenmelon. Jag har så svårt att äta på somrarna, ja är inte sugen på nånting när det är så varmt, det är mest bara frukt och vätska som går i mig. Jag avskyr att äta varm mat såhär års.

Det som händer idag är att vi ska åka kryssning till Riga, jag, mamma, pappa och lillebror. Det ska bli jättekul faktiskt. Hoppas det inte blåser så mycket, det finns stor risk att jag blir åksjuk då. Fast de blir jag säkert iallafall... Men jag ska packa ner åksjuketabletter, sen måste jag packa kläder, smink, hårgrejer, you name it. Jag packar alltid för mycket, haha :) Fan ja måste välja skor också, det kommer sluta med att jag har med mig 4 olika par för att ja ska kunna välja på båten hihi :)

Nej nu måste ja packa, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0