Sa ja springa?

Såklart blev det inge springa, jag är så himla lat och har ingen pli på mig själv alltså.. Men jag hoppade faktiskt studsmatta 20min, alltd något =) Så jag har nu bestämt mig för att jag ska kliva upp 8 eller 9 imorgon och ta min springtur då, jag vill ut och springa faktiskt. Och jag måste börja vända tillbaka dygnet så då blir det bra att gå upp tidigt :)

Imorgon är det även tänkt att jag ska ner till centrum och gå till banken. Jag måste fixa internetbank och e-legitiomation och sen ska jag fråga lite och så, det blir nog bra :) Sen hoppas jag att mamma kan klippa mig imorgon så man är lite fräsch när man börjar jobba igen :) Det blir nog bra att jobba igen, det bara känns lite tungt nu.. Men det går nog över när jag är inne i det.

Men natti natti på er, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0