Så, nu har ja ordnat en bild på tunikan jag köpte i Riga som jag lovade :) Jag har fortfarande inte bestämt mig för om ja tycker om den eller inte, jag är inte riktigt hemma med puffärmar ärligt talat, är inte så säker på att de passar mig :P Men jag ska använda tunikan iaf, den är precis så lång att den täcker rumpan, tur så man kan ha leggings :)



Idag har ja bara slappat vid datan, passade även på att somna en stund i soffan, en liten powernap, helt ljuvligt :D Måste börja ladda upp mig inför jobb som börjar på onsdag. Är inte direkt taggad för jobb men ja behöver pengar, särskilt om min önskan ska gå i lås ;) Sen är det inte så farligt när man väl är där, det är kul då oftast :)

Men nu ska ja gå och titta på tv och sen sova tidigt, är jättetrött! Men innan ja sover ska ja mysa med Lacey, är så glad att ha henne hemma igen<3


Kommentarer
Postat av: Pelin

Sääääääxxxyyyyyyy :D Ohlalalla nää men man ser inte så mycket att det är puffärmar på den :P Du ser snygg i den som vanligt :D Lika snyggt man behöver inte ens längre säga att du e snygg :P

2010-07-20 @ 19:56:19
Postat av: Johanna

SÖTIS!!! <3

2010-07-20 @ 19:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0