Tillbaka på jobbet

Fan va arg ja blir, skrev nyss ett jättelångt inlägg och poff så försvinner det!!! FAN!

Har jobbat idag, det gick helt okej, lite småruschigt men helt okej ändå :) Lite jobbigt att börja i menybytet kl 10 men men, folk får vänta lite och så är det. Men dagen förflöt bra, mycket skratt och skoj som vanligt :P Efter jobbet åkte jag till stallet, gav kaninerna mat och kikade in till igelkottarna, men de låg och sov så de var inte alls roliga :P Jag gick även ut i hagen och pussade på min fina häst! Har så dåligt samvete över att jag inte hinner med henne som jag vill, men samtidigt så måste jag ju jobba också. Men i helgen ska vi ut i skogen hon och jag, mys <3



Nu ska jag strax gå ut och hoppa studsmatta, det gäller att passa på och träna när man inte är alltför trött i benen :P Måste verkligen träna till skolan börjar, annars kommer jag ha sämst kondition och det blir pinsamt :P Skolan jag, usch vad jag längtar. Saknar mina vänner, det är dem som gör att skolan blir så rolig. Utan dem blir det inte alls samma sak =( Och det värsta är att vi ska bli indelade i nya grupper =( Jag är jätterädd för att jag inte ska hamna med mina babes.. Dem gör skolan värd liksom. Utan dem vet inte jag om jag vill gå kvar. Men jag hoppas att en av lärarna, A-L fixar så vi får gå tillsammans. Vi hade henne i våras och hon känner oss och vet att vi alltid umgås. Hon sa sista dagen att det är så praktiskt med oss för om man letar efter en så hittar man alla fyra :) <3 Vi hänger liksom alltid.









Juste, jag får troligtvis nycklarna till lägenheten 1 september :D Fan va kul, jag längtar! Det ska bli så skönt att flytta hemifrån, få ha det på sitt vis och ta hand om sig själv :D

Men nu måste jag resa mig, har typ kliat sönder mitt öga, linsen sitter fel och jag har mascara i heeela ansiktet :P Schnygging :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0