Varm dag

Inatt har ja sovit i tält :P Jag och lillebror bestämde oss för att sova i tältet eftersom vi hoppades på att det skulle vara lite svalare. Så vid halv 11 kanske slog vi upp tältet där de skulle vara skugga på morgonen, sen lyssnade vi lite på ljudbok och gick och lade oss :P

Upp 8.40 imorse, åt lite frukost och fixade mig och sen åkte ja till optikern i Enköping. Det gick bra, fick mina endagslinser och även ett par månadslinser =) Sen beställde ja även mer daglinser, ja tror de kommer behövas med tanke på hur mycke ja ska jobba nu efter semestern :O Jag är ledig 6 dagar på 4 veckor, jag kommer dö :P Hejdå socialt liv!

Efter optikern åkte ja hem och sen har ja inte gjort så mycke mer.. Vi hade strömavbrott en timme, surt.. Just precis då blev ja jättetörstig och vi hade inge vatten! Men sen fick vi tillbaka strömmen som tur var =) Nu har ja lust att åka och bada, men ja har ingen att bada med idag =/ Ingen är hemma och sen bor folk antingen i Uppsala, Stockholm eller Enköping.. De e ganska drygt..

Juste, rädde igelkottbebis idag igen, den lilla stackarn va ute och traska runt i hästhagen igen så ja fick ta en handduk och bära bort honom/henne. Men de är ju så söta! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0